HTML

Dice Life

véletlen szituációk egy 20 oldalas dobo kocka után...vajon mi fog következni...vajon orosz rulett vagy dobostorta evés a DICE MAN-A KOCKAVETŐ könyv reális kicsit élet írott verziója...tisztelet Luke Rhinehart mesternek

Friss topikok

Linkblog

Cseresznyevirág álarca

2009.12.02. 00:33 webEndres

Megnéztem végre a Dianetika filmet és értekeztem egy barátommal róla , mondtam nézze meg, Ő udvariasan hárított és mondta írjam a könyvem ha ki akarom adni...
beszéltem neki a sea org-ról Ő meg mosolygott biztos jól hall... :)
aztán ma több váratlan esemény volt jelen....elgondolkoztam MIyamoto Musashi-nak mondja Takuan Soho
A korlátaitól megszabadított elme című zen írásban... itt és most vagy mindenütt ez a világ törvénye
sokaknak a köd csak egy akadály de néhányan látják kirajzolódni a köd mögötti várost, de ne keverd össze ezt egy illúzióval mert szakadékba esel, ha jól uralod gondolataidat meglátod a hidat ami összeköti a két hegyet és átível a szakadék felett.
 hát barátaim... teljesen igaz ez a dolog sok száz év távlatából is.

holnap találkozom azzal az emberrel aki a TRX et Magyarországra hozta...és hoz egy készüléket amit szemügyre vehetek majd kitalálunk valami bartelt ami kedvez Neki és nekem is jó. :)

Cseresznyevirág
Izzó kard a jég alatt
Élet és Halál. "sei"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dicelife.blog.hu/api/trackback/id/tr841567842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása